God förmiddag!

Idag är det superväder ute och jag och Tilde (Mathilde) ska snart ta en liten promenad i väntan på att C ska komma hem. Jag fick ha lyxig sovmorgon i morse, Mathilde vaknade runt halv 8 och då sa min fantastiske andra hälft att jag fick sova vidare ett tag. Till hela kl. 9, Lyx!
Vi gör så ibland, låter den andra sova ut. Alla med små barn vet ju nog att det med sömn kanske inte alltid är det man får mest av. Fast halv 8 är ju helt fantastiskt det också egentligen.
Mathilde sover från runt 19.00 till runt 7.00 och har gjort det i flera månader nu (med vissa undantag och en del promenader om natten för att ge henne nappen).. Jätteskönt! Om det är nån med barn som kikar in här; När började era små knottar sova natten igenom?

Något nytt som lillan börjat med är också att dra upp knäna under sig, så mån ikke hon kryper snart:)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0