Så prövar vi igen...

Det är minst ett år sen jag skrev på den här bloggen. Det hände en del i mitt liv och plötsligt hade jag inte lust att skriva om mode och inredning mer, det var saker och personer i verkliga livet som var viktigare. Men nu känner jag lusten att skriva igen, lusten att skriva om viktiga saker och faktiskt även lusten att skriva om strunt.

Det här året har varit det värsta och bästa i mitt liv. Jag har förlorat en av de viktigaste personerna i mitt liv och jag har fortfarande inte kommit så långt i sorgen att jag kan prata eller i det här fallet skriva om det utan att gråta så tror jag väljer att skriva om det en kväll när tårarna ändå pressar sig på och jag känner mig redo att dela med mig om den bästa människan jag nånsin känt.

På den andra sidan så blev min dotter 2 år för ca. 1 månad sedan och hon är en underbart galen liten buse:) Hon har alltid full fart på och hon är nästan alltid glad förutom när hon är sur för då är hon riktigt sur! Men så är kanske de flesta lite små-trotsiga 2-åringar;) Hon vet vad hon vill och hon vet hur man manipulerar mamma och pappa till att få det, haha. Men hon är också väldigt uppmärksam på hur alla mår och faktiskt väldigt omtänksam. Det är underbart att se henne utvecklas till en så fin person.

På tal om 2-årsdagar, här är en bild från Mathildes födelsedag. Vi var i Zoologisk have i Köpenhamn. (Jag lägger upp fler bilder från födelsedagen och kalaset en annan dag)

Mathildes 2-års dag i Zoologisk have.


Nu ska jag krypa ner brevid min redan snarkandes man och mysa för i morgon väntar en 7 timmar lång bilresa tillbaka till Köpenhamn.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0