Myskväll

med mig själv:) Casper är med killarna och kollar på fotboll så jag passar på att ta på mjukisarna och först mysa med Mathilde och nu när hon sover så har jag tittat på desperate housewifes (som ni i sverige ligger några avsnitt före i, så avslöja inget nu)  och danska serien "dagens man" som handlar om att en kille kommer in och blir bedömd av 20 tjejer och tillslut får han gå på date med en av de som är kvar.
Sist min syster var här sa hon "varför har vi inte det i Sverige?" men jag vet inte.. det är en aning löjligt men skönt att sitta och glo på ändå liksom. Ni vet en av de där serierna man sitter och tänker "men vad löjlig hon är" eller "sådär kan man väl inte göra" och riktigt gottar sig när andra gör bort sig, för det är det väl inte bara jag som gör? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0