Surprise!

Precis eftan er att jag lämnat datorn så kom min älskade hem med en fin bucket blommor bara för att säga att han älskar mig! hur söt får man bli? :) Det är viktigt att hålla liv i romantiken när man har en liten knotte här hemma.
Såg på tv om ett par som väntade barn och firade månadsdag varje månad och sa att de hade tänkt fortsätta med det efter de fått barn också, gulligt eller orealistiskt? Som sagt håller jag med om att det är viktigt att tänka på förhållandet men tiden blir ju liksom lite knapp med ett litet barn.. kanske bara är jag som är oromantiskt, haha. hur håller ni liv i erat förhållande?


En nyvaken Mathilde välkomnar sin snälla pappa hem!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0