Söt som socker

Idag började dagen med en liten sovmorgon, tack vara min kära C. Han har bara varit söt som socker den senaste tiden:)

Och på tal om socker så droppar jag det med start igår. Blev lite inspirerad av min syster som dragit igång i måndags! Jag är väl egentligen så kallat normalviktig men jag tror att det är många som känner igen sig i att man har en målvikt som man haft nästan så länge man kan minnas, ett par kg man vil gå ner. Nu är det bara så att de där kilona jag tänkt gå ner hur länge som helst det har jag efter graviditet och allt gått upp istället. haha, typiskt! Så nu är  det dags att  röra på rumpan och ta tag i eländet!

Så dagen startade jag med en dejlig portion havregrynsgröt! suck, varför är jag inte bara en hurtbulle av naturen eller en sån som älskar havregrynsgröt och mörkt bröd.

 

Jaja nu ska jag i dagens anda gå en lång så kallad "power-walk". Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0